News - Reader comments

Froyo-powered Acer Liquid Metal specs and images pop up

10 September, 2010 | Read the news | Post your comment
Froyo-powered Acer Liquid Metal specs and images pop up - read the full textAfter the Liquid and the Liquid E comes Acer Liquid Metal. The rumored devices has just been spotted in the Internet and as its specs sheet reveals, the Liquid Metal will take the empty spot between Liquid E and the Stream in the Acer lineup of Android smartphones. While the front of the...

 

Sort by:

> In reply to Andrew @ 2010-09-12 12:05 from M$qE - click to read... X10 mini, X10 mini pro? Why would you want one that narrow anyway? I mean the Wildfire 60.4 inches wide and that seems like a good size, especially for Android.

  • Reply
  • 2010-09-13 12:23
  • mqMx

dimensions based on images and 3.5mm jack:

depth: 13-14mm (at thickest point)
width: 62-63mm (at widest point)
height: 121-122mm (at tallest point)

images do look like mockups so proportions are mostly likely out

  • Reply
  • 2010-09-13 00:10
  • tAMQ

there is a spelling error, 512mb or rom should be 512mb OF rom :L

  • Reply
  • 2010-09-12 20:09
  • pTTU

From the look of it from the picture it seems it's gonna be wide and short... exactly the opposite of what I'm waiting for. A little longer instead of thinner would be waaaaaay better - when are we gonna see a 56mm or less wide Android? Ridiculous.

  • Reply
  • 2010-09-12 12:05
  • M$qE

> In reply to Anonymous @ 2010-09-11 08:11 from Qy}6 - click to readBecause acers wants to make profit...

  • Reply
  • 2010-09-11 21:55
  • n73s

long live the nokia n70 design ...i guess...

  • Reply
  • 2010-09-11 11:12
  • LaBu

I think this phone will rule the smartphoneworld!!

  • Reply
  • 2010-09-11 10:22
  • mGDq

need a front view?
Look at tha other two liquid's..
why are they not calling this the liquid F (froyo) lol like tha liquid e (eclair)

HEY ACER!
Why not releace a froyo update for tha other liquid's in place of releacing tha same crappy designed phone with slightly updated specs & new firmware ? ?
Sooo Original Acer
*Apple*
*Cough ~ Cough**
LMAO

  • Reply
  • 2010-09-11 08:11
  • Qy}6

> In reply to Anonymous @ 2010-09-10 15:44 from kUW@ - click to readSure I guess they could name it that if they wanted to be completely unoriginal and boring.

Also can we go ONE thread without some slavering fanboy mentioning it? It's completely irrelevant to this subject matter.

  • Reply
  • 2010-09-11 04:59
  • Iaah

Seems like Wildfire Silver...

Cheers!!

  • Reply
  • 2010-09-11 00:53
  • vG0E

Nokia N70

  • Reply
  • 2010-09-10 19:51
  • KFPg

bull shit symbian 3 with nokia n8 is the only os to look out for!

  • Reply
  • 2010-09-10 19:30
  • vbMh

i think the name of this phone rocks looks ultra sexy .

  • Reply
  • 2010-09-10 16:06
  • nar@

Liquid Metal aka the T-1000 ei Lol
Can't they name their product to sound more like a phone....say like iPhone Lol

  • Reply
  • 2010-09-10 15:44
  • kUW@

looks good

  • Reply
  • 2010-09-10 14:12
  • 3Tw0

Market will tell abt it...................

  • Reply
  • 2010-09-10 13:57
  • Mfx{

Acer seems to have uped its game these last few months. all in all ive been impressed with these phones. I was ready to hate the stream but that made me smile a bit. I was tempted to get rid of my iphone for it. To be honest i still am. But this seems to be a nice looking phone, i just hope the specs match the good looks.

  • Reply
  • 2010-09-10 12:57
  • mqMn

Thats very nice kids, well done :-) Im gonna post about THE PHONE now. I hope it comes before the Desire HD, so that I can get this and avoid the temptation of getting the HTC. And I hope it has FM radio. I have a Galaxy Spica and my biggest beef with it is the lack of Radio. I love the Liquid ans Liquid E, but also ruled them out because of the lack of FM.

  • Reply
  • 2010-09-10 12:42
  • fm5x

Phone looks sexy from the back is there no front shot?

  • Reply
  • 2010-09-10 12:41
  • myA5

Only 2nd, toooo bad!!!!!!

  • Reply
  • 2010-09-10 12:30
  • tWfN

Note: Sponsored advertising links are in green.