Samsung I9100 Galaxy S II - user opinions and reviews

Samsung

Sort by:

> In reply to sandeep @ 2014-04-01 19:09 from fCxa - click to readsame thing happen to my i9100 battery
i reprogram my galaxy s2 using the same rom and finaly back to normal..hope this could help

  • Reply
  • 2014-04-07 14:13
  • th1h
  • R

it is the best phone . i m using them ftom 3 yrs. on and no problem.

  • Reply
  • 2014-04-07 07:50
  • YTEE
  • U

> In reply to fahad @ 2014-04-03 16:11 from uWGF - click to readMy own battery is ok. I surgest you get a new battery. Lol

  • Reply
  • 2014-04-06 16:45
  • 3sE3
  • R

This is the best phone ever made by samsung at that price. I am using from last 2 years on and no problem at all. Also so many facilities at such a price is amazing!!!

  • Reply
  • 2014-04-05 12:54
  • nT3y
  • H

its the best phone ever mother of all samsung phones..

  • Reply
  • 2014-04-04 06:53
  • 9DHq
  • U

> In reply to Anonymous @ 2014-04-02 18:12 from 0PDJ - click to readActually, it's mini sim. Normal sim card is a credit card-sized

  • Reply
  • 2014-04-03 18:31
  • p7ic
  • R

i m using samsung galaxy s2 almost 2 years there is some problem the phon is very heatup and battry drain very soon also hanging problem...

  • Reply
  • 2014-04-03 16:11
  • uWGF
  • F

The i9100 has a normal SIM slot and not a mini-SIM one.

  • Reply
  • 2014-04-02 18:12
  • 0PDJ
  • C

fiiendsi use this mobilebfrom two years net is very fast but battery not support and not update jelly bin ver. plz tell me for update ver.

  • Reply
  • 2014-04-02 15:33
  • 7j$7
  • U

I am using a samsung s2 but it stared recently to give me a message that say storage space is running and some syatem function may not work. And am trying to install whatsapp but its not installing giving a message not enough space

  • Reply
  • 2014-04-02 10:10
  • NuUN
  • Q

Don't use kitkat custom roms, they are not stable. Yes, is most stable rom, also and 4.0.4 rom. If you want gaming performance rom use official 4.0.4. Best gaming rom. Also and good battery life.

  • Reply
  • 2014-04-02 09:58
  • SggD
  • Q

I am using my S2 for almost 2 1/2 yrs. The battery recently started draining very quickly. Would it help if I changed the battery or will this problem continue. Please suggest

  • Reply
  • 2014-04-01 19:09
  • fCxa
  • U

> In reply to Anonymous @ 2014-04-01 12:12 from tevA - click to readYeah that is definitely upgradable to kitkat but not an official stock rom but a custom rom. The problem is stock jelly bean 4.1.2 rom is better than the kitkat custom rom because stock jelly bean rom is the most stable rom for the galaxy s2 for now. So its up to u if what youll gonna prefer. S2 has more customizable roms to choose on.

  • Reply
  • 2014-04-01 17:34
  • v0qZ
  • R

> In reply to Anonymous @ 2014-04-01 12:12 from tevA - click to readNo it is not support kit kat

  • Reply
  • 2014-04-01 14:49
  • KIJQ
  • R

Bro'z i wanna buy this charm phone but before i wanna ask u one question is it upgradable to kitkat plz help

  • Reply
  • 2014-04-01 12:12
  • tevA
  • U

> In reply to Leo @ 2014-03-29 22:44 from U%{e - click to readThanks....but my micro sd card doesn't show, i'm inserting 8GB card but doesn't show that sd card pls help me out..........

  • Reply
  • 2014-04-01 10:29
  • PWhq
  • R

i face problem with this mobile.can anybody help?

  • Reply
  • 2014-03-30 15:52
  • 6PTe
  • U

> In reply to Anonymous @ 2014-03-14 22:54 from 32Pq - click to readBro'z i wanna buy this charm phone but before i wanna ask u one question is it upgradable to kitkat plz help

  • Reply
  • 2014-03-30 12:56
  • fCx{
  • R

Dear Saugata,
Connect Ur phone to a Wi-Fi network and then try to Update ur Android (Check For Updates) !! I think this will solve Ur problem !!

  • Reply
  • 2014-03-29 22:44
  • U%{e
  • R

> In reply to Saugata @ 2014-03-29 08:09 from PWhq - click to readGalerry not open

  • Reply
  • 2014-03-29 21:08
  • 04@B
  • R
Sort by:
Total of 23547 user reviews and opinions for Samsung I9100 Galaxy S II.